søndag den 11. januar 2009

En uge før afrejse..

Hej allesammen og velkommen til min blog :)

Det bliver så her I har mulighed for at snage mit liv her det næste år mens jeg er i Carver, Massachusetts, USA. Lige nu er jeg ved at få styr på de sidste forberedelser, og jeg føler mig efterhånden ret klar til at tage af sted (også selvom sommerfuglene er begyndt at baske lidt hårdere i maven her de sidste dage).
Til dem der ikke ved det:
Jeg skal som sagt til Massachusetts og være Au pair. Jeg rejser med et bereau, der hedder Cultural Care. Jeg skal over til en amerikansk familie med mor, far og 3 børn på 1½, 3 og 6. Jeg håber på der kan kommer nogle billeder af ungerne herind, når jeg først er kommet derover.
Ud over at passe børn skal jeg også på nogle collegeskurser. Jeg ved ikke helt hvad det skal være endnu, men det bliver rart at få nogle kontakter på min egen alder også, og forhåbentlig få nogle amerikanske venner også.

Anneke

3 kommentarer:

  1. Hey Muz
    Håber at du har haft en rigtig god tur. Glæder mig til at følge med i hvad du går og laver.

    SvarSlet
  2. Er du kommet godt derover??
    Håber at turen gok smertefrit!

    SvarSlet
  3. Hej Anneke.
    Vi glæder os til at høre nyt fra dig..
    Var NY.city ikke bare det bedste?? Dte må have været vildt i tirsdags..KH Lone

    SvarSlet